Se încarcă...Vă rugăm să aşteptaţi


Tabere

IMPORTANT : ANUNȚ PENTRU ELEVI ȘI PĂRINȚI : 

Toți elevii pentru care au fost achitate avansurile de tabără au locurile rezervate. Cei care au transmis formulare dar NU au plătit avansul nu au locurile asigurate. Vă vom contacta cu o săptămână înainte de începerea fiecărei serii . Vă mulțumim și așteptăm cu drag să ne întâlnim!

Tabăra îmbină utilul cu plăcutul. Participanții vor învăța pe durata celor 6 zile tehnici și manopere de prim ajutor adaptate fiecărei categorii de vârstă. Deasemenea elevii vor deprinde și tehnici de orientare cu și fără busolă, dar și tehnici esențiale de supraviețuire. Nu vor lipsi din tabără drumețiile, jocurile (indoor și outdoor), focul de tabără și buna dispoziție.

Detalii Tabara

Durata: 6 zile / 5 nopți (plecarea din Cluj-Napoca la ora 10:30 și sosirea în Cluj-Napoca ora 12:00 )

Masă: Se pregătește în bucătăria proprie. Se asigură 3 mese/zi (mic-dejun, prânz și cină).

Transport : inclus in pret

https://centru.crrcluj.ro/wp-content/uploads/2018/04/21949886_1892083797722248_6236842031554654687_o.jpg
Preț

1700 lei / persoană

Cazare: Baza dispune de 100 locuri de cazare, în camere cu 4 paturi și baie proprie (WC, duș, lavoar, apă caldă).


SERII DE TABERE


* Înscrierea se face prin transmiterea formularului de înscriere și achitarea avansului de 700 lei / persoana.

NUMAR MINIM PARTICIPANTI PENTRU ORGANIZARE 30 
NUMAR MAXIM PARTICIPANTI 50

Taberele noastre sunt , poate pentru unii dintre participanți, mai grele, motiv pentru care vă prezentăm programul unei zile de tabără

ORA ACTIVITATEA OBSERVAȚII
7,50 DEȘTEPTAREA
8,10-8,30 ÎNVIORAREA Pentru toți participanții în tabără, copii, voluntari, traineri
8,30-9,00 MIC DEJUN Bufet suedez
9,00-9,30 PROGRAM ADMINISTRATIV Ex. Aranjat lucrurile în cameră, patul,etc
9,30 -11,00 WORK SHOP PRIM AJUTOR Teorie și practică, în fiecare zi se prezintă o altă tematică. Se vor face pauze de joc la 40-50 de minute
11,00-11,15 PAUZĂ GUSTARE
11,15-12,15 EXERCIȚIU PRACTIC ÎN ÎMPREJURIMILE BAZEI Adaptat fiecărei grupe de vârstă și condițiilor meteo
12,15-12,45 ANALIZA EXERCIȚIULUI PRACTIC ȘI FEEDBACK-UL PENTRU PARTEA TEORETICĂ Cu participarea tuturor celor implicați
13,00- 14,00 MASA DE PRÂNZ Masa este preparată în bucătăria proprie și constă în supă, felul doi și desert
14,00-15,30 PAUZĂ DE RELAXARE În incinta taberei
15,30- 18,30 DRUMEȚII IMBINATE CU MICI SIMULĂRI DE ACCIDENTE Drumețiile variază ca distanță (2-10 km) și grad de dificultate. Vor fi adaptate fiecărei categorii de vârstă.Vom pune în practică noțiunile de prim ajutor pentru fixarea acestora
18,30 – 19,00 PREGĂTIREA PENTRU MASA DE CINĂ Scimbat îmbrăcămintea, spălat,etc
19,00-19,30 MASA DE CINĂ Mâncare caldă și desert
19,30 – 21,30 JOCURI DE SOCIALIZARE
21,30 – 22,30 PREGĂTIREA PENTRU SOMN
22,30 STINGEREA

Programul este obligatoriu pentru toți participanții în tabără. Starea de sănătate a participanților și disponibilitatea acestora de a participa la acest gen de tabără sunt esențiale.

Este o săptămână în care vom exersa : disciplina, punctualitatea, ordinea, seriozitatea și buna dispoziție .


F O R M U L A R    D E   ÎNSCRIERE

 TABĂRA TEMATICĂ ÎNVAŢĂ  PRIMUL  AJUTOR” 2024

Baza de pregătire a Crucii Roşii Române Filiala Cluj, Com. Valea Ierii, Zona Şoimu, Jud. Cluj







Tabara copii – 24 Iunie – 29 Iunie 2024 – clasele I-IV

Tabara copii – 1 Iulie – 6 Iulie 2024 – clasele V-VI – locuri epuizate!

Tabara copii – 8 Iulie – 13 Iulie 2024 – clasele V-VI

Tabara copii – 15 Iulie – 20 Iulie 2024 – clasele I-IV
Tabara copii – 22 Iulie – 27 Iulie 2024 – clasele VII-VIII
Tabara copii – 05 August – 10 August 2024 – clasele IX-X
Tabara copii – 12 August – 17 August 2024 – clasele XI-XII

* Înscrierea se face prin transmiterea formularului de înscriere și achitarea unui avans de 700 lei. Diferența sumei se va face la sosirea în tabără. AVANSUL NU SE RESTITUIE.

În cazul în care locurile disponibile sunt ocupate ne asumăm dreptul de a bloca înscrierile .

Plata se face în contul deschis la CEC BANK Cluj  RO48 CECE CJ01 30RO N088 5946, CUI 10860991, Beneficiar Crucea Roșie Română Filiala Cluj , cu mentiunea Tabără ,, Invață primul ajutor”.

În cazul în care intervine o problemă medicală și elevul nu mai poate participa , pe baza documentelor medicale se va returna avansul, reținându-se 10% din valoarea acestuia.

Alte detalii:

  • Pentru participarea în bune condiții la programul taberei, recomandăm: rucsac/ ghiozdan, bocanci + a doua pereche de încălțăminte de tip sport, pantaloni lungi și pantaloni scurți pentru drumeție/activități sportive, tricouri ( 1/zi), bluză de tip polar sau hanorac împotriva vântului, bluză cu mânecă lungă etc., jachetă mai groasă, șapcă / pălărie pentru protecție solară, costum de baie, ciorapi și lenjerie intimă ( 1/ zi), pelerină de ploaie sau jachetă impermeabilă, șlapi sau încălțăminte pentru interior, lanternă, bidon pentru apă ( termos sau sticlă din plastic, maximum 1 L ), trusă de toaletă (gel de duș, prosop, pastă + periuță de dinți, cremă de soare etc.)

Toți participanții vor respecta următoarele reguli de grup și individuale:

  • Nimeni nu părăsește grupul sau incinta taberei (locației) fără să anunțe organizatorii/monitorii și primește acceptul acestora;
  • Pe toată perioada desfășurării taberei este interzis fumatul, consumul de băuturi alcoolice sau substanțe nocive;
  • Fiecare participant va respecta regulile de igienă și curățenie în toate spaţiile bazei;
  • Elevii participanți nu se vor aventura în jocuri periculoase și nu vor deține obiecte periculoase ( briceag, petarde etc.);
  • Folosirea unui limbaj adecvat și adoptarea unui comportament civilizat în grup;
  • Participanții la program vor suporta contravaloarea eventualelor stricăciuni produse;
  • Punctualitate în respectarea programului de tabără și a activităților;
  • După 4-6h de la intrarea în tabără este interzis consumul și aducerea în tabără a produselor perisabile (ex: sandwich, tort, lactate) și următoarele produse: Pepsi/Coca Cola, snacksuri și chipsuri, semințe, energizante şi alte asemenea;
  • Programul de vorbit la telefon va fi restricționat , telefoanele fiind predate (închise) organizatorului la sosirea în tabără. Fiind o zonă cu semnal doar pe rețeau DIGI, cei care nu sunt pe această rețea de telefonie vor putea folosi telefonul organizatorului. Programul de cvorbit la telefon va fi miercuri, între orele 20,00-20,30. Dacă sunt situații excepționale organizatorul va lua legătura cu părinții.
  • Se va respecta cu strictețe regulamentul de ordine interioară al taberei, prezentat de către organizatori sub forma ședinței de început a taberei.

Nerespectarea parțială sau în totalitate a uneia din regulile de mai sus poate duce la excluderea imediată a participantului din programul de tabără. Contravaloarea costurilor de transport din locație ale elevului este suportată de către părinți. În astfel de situații, contravaloarea taberei nu va fi restituită.

IMPORTANT:

  • Este OBLIGATORIU avizul epidemiologic pentru participarea la tabără, emis de medicul de familie la un interval de maxim 72h înainte de sosirea în tabără. În cazul în care acest aviz nu poate fi obținut din motive obiective, părintele va comăpleta o declarație pe proprie răspundere privind starea de sănătate a copilului.

Conținutul foto/video nu va plasa într-o postură neplăcută imaginea participanților la programele noastre. Realizarea acestora are ca scop promovarea și publicarea lor sub formă de materiale digitale sau analogice, de calitate, cu sau fără scop comercial.

 CLICK AICI PENTRU A DESCARCA IN FORMAT WORD FISA DE INSCRIERE IN TABARA